LISTEN TO THE LATEST PODCAST
Episode 429
Tue, Sep, 01 2015
Metal Gear 5 Phantom Pain, Call of Duty Black Ops 3, Shovel Knight 3DS, Battlefield 4 Night Operations, Twitter questions, news and more!!
DOWNLOAD NOW
Subscribe:
iTunes Feedburner RSS
Live Every Tuesday at 9PM EST
John's CD and Michelle's Book
Recent Forum Posts
Re: VGO Tee Spring Campai...
CoastalMichelle
September 04, 2015, 10:52:14 PM
Ends this Monday 9/7, last chance to grab one.
Episode 429 has a phantom...
blkdog7
September 01, 2015, 11:38:00 PM
https://www.youtube.com/v/MZM0P-6LzFEVGO #429  9/1/15 intro:  nostalgic napster chatTee Spring ( http://teespring.com/videogameo...
Re: Great IP's Gone Wrong
bmulligan
August 31, 2015, 03:47:14 PM
Triangle button?  God damn that's fuckin genius.  musta took a panel of 6 guys and three days to come up with that innovation.Bu...
Re: Great IP's Gone Wrong
Tedakin
August 31, 2015, 12:45:39 AM
Quote from: bmulligan on August 31, 2015, 12:05:28 AMI notice Bioshock isn't on your list.  Probably because they did the very t...

[September 04, 2015, 11:26:05 PM] Tedakin: tigerclaw, i made vid of bb8 harassing my cat and doing other shit. enjoy  https://www.youtube.com/watch?v=f4mzt7sMDXo&feature=youtu.be

[September 04, 2015, 10:54:29 PM] CoastalMichelle: teespring ends monday - teespring.com/videogameoutsiders   

[September 04, 2015, 09:12:32 PM] Tedakin: seth green was shitfaced in the line, and looks about 5'1 in person. he's a dwarf

[September 04, 2015, 09:12:01 PM] Tedakin: he seemed really nice. i just went up to him and said you're starkiller right? and he smiled and took a pic, then fistbumped.

[September 04, 2015, 08:30:46 PM] JediOfLight: That is really cool being in line next to Starkiller himself.  Did you talk to him much?  I enjoyed both games but 1 is way better then 2.

[September 04, 2015, 08:06:00 PM] Tedakin: yeah i did like part 1, never played 2 because i heard it was bad. 1 had some serious glitches too.

[September 04, 2015, 07:28:39 PM] Sworen: the first one was pretty good, the second one was rather meh

[September 04, 2015, 07:11:55 PM] CoastalMichelle: Never played I don't think, I should have, I enjoy most of the Star Wars games

[September 04, 2015, 05:55:45 PM] Tedakin: is on the show being human

[September 04, 2015, 05:55:12 PM] Tedakin: he played the lead roll in the force unleashed games, likeness and voice  http://www.scifibloggers.com/wp-content/uploads/Unleashed.jpg

[September 04, 2015, 05:53:47 PM] CoastalMichelle: these people probably have no money tbh, some of the shoppers probably have more than them.

[September 04, 2015, 05:53:29 PM] CoastalMichelle: who is starkiller? and why wouldn't he be out with the "normal fans" 

[September 04, 2015, 05:48:43 PM] Tedakin: And yeah i just recognized Starkiller behind me in line. Funny how he was at a toys r us at midnight buying shit with the normal fans.

[September 04, 2015, 05:48:21 PM] Tedakin: Yeah it's cool. It's the only star wars toy i've ever wanted so I said F it.

[September 04, 2015, 05:28:48 PM] Sworen: and yet I kinda want one >.<

[September 04, 2015, 05:28:13 PM] Sworen: that sphero thing seems so expensive for what it does...

[September 04, 2015, 04:44:43 PM] Sworen: especially with the addition of hair

[September 04, 2015, 04:27:24 PM] Sworen: you*

[September 04, 2015, 04:27:03 PM] Sworen: I'm surprised to recognized him

[September 04, 2015, 03:58:37 PM] Tedakin: right now it's in the bathroom doing something.... boo is standing far away staring at it

[September 04, 2015, 03:32:58 PM] TigerClaw: Tedakin Cool! you need to post videos of it playing with Boo.

[September 04, 2015, 03:08:39 PM] Tedakin: made another friend. who's jelly!? https://instagram.com/p/7OK2RiO-xP/?taken-by=tedakin



  Summary - clucero02 Picture/Text
Name: clucero02
Posts: 6 (0.002 per day)
Position: Jr. MUTHA
Karma: +0/-0
Date Registered: September 12, 2008, 03:43:36 AM
Last Active: April 22, 2010, 02:24:07 PM

ICQ:
AIM:
MSN:
YIM:
Email: hidden
Website:
Current Status: Offline Offline

Gender: Male
Age: 32
Location: Albuquerque, New Mexico
Local Time: September 05, 2015, 07:14:25 AM
Language:

Signature:
clucero02


Additional Information:
Show the last posts of this person.
Show general statistics for this member.